Loading...

نسوانجى,قصص سكس محارم,افلام سكس مترجمة,سكس عربي,طيازي, مص, فضائح, بزاز, زبر كبير,سكس مصرى,نيك,كس,قصص سكس,سكس امهات,سكس محام,ءىءء,عرب ميلف,ءءء,افلام نسوانجي,نسوان بلدي ,شرميط ,بورنو,برازرز,سكس مراهقات,سارة جاي,سكس سعودي,سكس اجنبى,سكس حيونات,رقص ملط,نسوان هايجه,طيظ,بنات سكس,الاباحية العربية,مصرية تتناك,بزاز مصرية,جنس منقبات,مؤخرات كبيرة,خولات,مايا خليفه xnxx
Loading...

◁ العمه نجوى والكلب عماد قصه ساديه


◁ العمه نجوى والكلب عماد قصه ساديه

◁◁∗ بدأت القصة عندما كان عماد يتصفح على الانترنت يبحث عن ساديين وفتيات لتستعبدة او لعمل علاقة سكسية فتعرف عماد على فتاه من عمر 20 وكان عماد فى يبلغ ال 23 تقريبا 

المهم


اخذو يتحدثو فى امور السكس والجنس والسادية وكان فى البداية عماد متحمس جدا ليلتقى بهذة الفتاه كان اسمها نجوى

بعد حديث طويل بينهم فى الشات فكر عماد فى مكان مناسب للعلاقة السكسية مش لقى غير بيت عمو المهجور من سنين تقابلو هناك واية اللى حصل  لقى نجوى لابسة شراب طويل لحد 


قبل الركبتين و كلوت صغير يادوب مغطى كسها وبزازها عريانة وفى ايدها كرباج طويل وناشف بيلسوع جامد جدا اول لما شافها راح جرى عليها واترمى تحت رجلها واعد يبوس فى 


رجليها قامت رفستو بعيد عنها وقالتلو يلا يا حيوان يا كلب تعال ورايا راح عماد داخل وراها وهو زى الكلب مربوط بالطوق زى الكلاب واول لما دخل راحت قالتلو ارفع ايدك لفوق فعماد 



رفض قالتلو بقلك يا كلب ارفع ايدك لفوق وراحت ضربتو بالكرباج راح عماد رافع ابدو من شدة ضربة الكرباج بيوجع جامد وراحت قلعتو كل حاجة وسابت الكلوت بس وقالتلو اقعد على 



ركبك وانت رافع ايدك وراحت تجلدو فى بطنو و رجلو وهو بيتألم وبقول أأأأأأأأأأأأه ارحمينى ارجوكى ارجوووووكى ارحمنى ا سيدتى 



نجوى: اخرس يا كلب انت حيوان حقير تقعد زى الكلاب مش تتكلم 



عماد: حاضر يا سيدتى وراح يبوس رجليها يطلب الرحمة



نجوى: انا قلتلك يا كلب تتحرك ... لازم تتعاقب جامد 



عماد: لا ارجوكى مش تعقبينى ارجوكى



نجوى: انت هتقلى اعاقبك ولا لا يا كلب يلا لف ورينى طيزك (بس هو كان لسة لابس الكلوت)



عماد: حاضر يا سيدتى بس مش تجلدنى ارجوكى ارحمنى



نجوى: شوف يا كلب انت لو مش سكت هخليك تندم على اليوم دة لف يا كلب واقلع الكلوت دة ورينى زبك



عماد: لا بلاش الكلوت ارجوكى لا لا لا مش هقلعو 



نجوى: (جلدتو على طيزو وظهرو) يلا يا كلب اقلع يا حيوان 



عماد: اىىىى ااااااااه ارجوكى بلاش الكلوت بلااااااااااش



نجوىجلدتو على زبو) اقلع يا كلب ( وراحت مسكت الكلوت قطعتو )



عماد: ( ينحنى على رجلها ويمسك بالكرباج ) ارجوكى ارحمينى بلاش ضرب بالكرباج



نجوى: اخرس يا معرص يا لبوة ورينى زبك ( وراحت تمص فية وتلعب فية )



عماد: (يتأوه) اااااااااه كفاة ارجوكى



نجوى: اقعد فى وضعية السجود ا كلب وارفع طيزك لفوق والعب بزبك



عماد: حاضر يا سيدتى بس بلاش ضرب ارجوكى



نجوى: (تجلدو على زبو وطيزو وضهرو) يلا يا كلب يا حقير العب بزبك لحد قبل ما ينزل وسيب ايدك عارف لو نزلت هتتعاقب جامد بالكرباج دة



عماد: حاضر ( وعمال يلعب بزبو) خلاص ا سيدتى هنزل 



نجوى: سيب زبك يا كلب



عماد: حاضر 



نجوى: ( تجلدو على طيزو بشدة عدة مرات )



عماد: ارجوكى ارحمينى ارحمينى



نجوى: العب بزبك تانى واوعا تنزل فاهم يا كلب يا شرموط



عماد: (يلعب بزبو) اااااااااة كفاية ااااااااه اااااااااه الرحمة اااااااه



نجوى: (تجلدو بأستمرار) سيب زبك يا حقير اوعى تنزل لبنك 



عماد: اااااااه اهو سبتو ( وكان لسة ماسكو)



نجوى: بتضحك علا يا كلب سيب زبك بسرعة يا كلب ( وتجلدو جامد جدا على طيزو )



عماد: اااااااااااااااااااه اخخخخخ ارجوووووووكى ارحمينى كفاية مش قادر كفاية ضرب بقى



نجوى: اخرس يا حيوان يلا العب بزبك تانى



عماد: (يلعب بزبو) ااااااه هنزل خلاص مش قادر لازم انزل (ونزل عماد)



نجوى: (اتعصبت جامد لمخالفة الاوامر ) اة يا كلب بتنزل لية يا حيوان ( وتجلدو بسرعة وبشدة وعماد يترجاها ارجوكى ارحمينى اااااااااااه كفاية اححححح خخخ احة كفاية بقى) 



نجوى: انت لسة شفت حاجة قوم يا كلب ارفع ايدك لفوق ( وربطت ايدو فوق واعدت تجلدو وضرب زبو وطيزو جامد )



عماد: اااااه كفاية انا حقر وكلب وشرموط بس سيبينى بقى ارجوكى



نجوى: ههههههههههههه انت لسة شفت حاجة تعال ا كلب اقعد على الكرسى دة ( راح قعد وربطت ايدو ورا الكرسى وكان كرسى حديد )



نجوى: ( جابت نار تحت الكرسى عشان يسخن ويبقى سخن جامد وعماد قاعد على الحديد السخن وعمال صرخ اةةةةةةة ارحمينى اةةةةةةةةةةة كفااااااااااااااااااااااية ارحمينى اااااااه 



مش قادر لا كتير اةةةةةةةةةةةةةةةةةةة )



نجوى: ههههههههههههه شفت يا كلب عقاب اللى مش يسمع كلامى



عماد: انا اسف ا سيدتى الرحمة بقى ارجوكى ااااااااااااااة الحرارة عالية فكينى بسرعة ارجوكة 



نجوى: ههههههههههه انت لسة شفت حاجة ( وراحت مشيت وسابتو يتألم لمدة نص ساعة ورجعت معاها شمع ومشابك وحطت الشمع وولعتو بحيث الشمع مربوط فى السقف وينزل ميتو 



السخنة على جسمو وحطت المشابك فى زبو وبزازو )



عماد: ااااااااااااةةةةةةةةةة لا كتير اوى كدة اة اة ارحمينى اةةةةةةةة كفاية اةةةةةةةة اةةةةةة اةةةةةة كفااااااااااية ارحمينى ارجوكى اةةةةةةةةةةة لاااااااااااااااااااااااا احححححح فكينى 



بسرعة ارجوكى وعت عماد )



نجوى: هههههههههههه هتسمع كلامى ومش تنزل لبنك تانى يا حقير يا كلب



عماد: اة اة فكينى ارجوكى اةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة كفاااااااية



نجوى: ههههههه مش فكاك وخليك كدة تتعذب ( وجابت الكرباج وبدأت تجلدو زيادة على اللى هو فية )



عماد: ااااااااااااااااااااااااااااة لاااااااا كفاااية ارجوووووووووكى الرحمة اعملك اى حاجة بس فكينى ارجوكى اةةةةةة احة يا كسمك كفاية 



نجوى: انت بتقلى كسمك طب هتشوف ( راحت جابت رملة سخنة جدا كمان وغطت كل جسمو بية بقى عماد خلاص بيموووووووووت )



نجوى: ها انا يتقلى كسمك برضو ههههههههه شفت اللى مش سمع كلامى اخرتو اية معايا هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه



عماد: اااااة كفاية بقى ارجوكى ارحمينى اة ( وراح عماد تعب واغمى علية )



نجوى: ( فكت عماد ولبستو وفوقتو وخدو دش )



عماد: ( انحنى تحت قدميها يترجاها مش تعمل كدة تانى فة )



نجوى: ههههههههههههه العب بزبك يا حقر تانى يلا ونزل اللبن واشربو واقف هنا وارفع ايدك لفوق ولو نزلتها هتتجلد 20 جلدة جامدين و ههجيب حديد سخن واوريك بية على طيزك



عماد: حاضر يا سيدتى حاضر اةةةةةةةة اخخخ ححححح

Loading...

Share on Facebook Share on Twitter Share on Pinterest

Comments

مواضيع ذات صلة